Storstädning!?

Drog igång en storstädning nu på förmiddagen.
Sovrummet var så dammigt o fullt med katthår så jag orkade inte existera längre. Trodde ju att jag skulle kunna hålla undan katthåren då jag själv är allergisk. Joniseringen i Luftvärmepumpen hjälper väl något. Men nu var det för mycket. Dags att göra något åt detta.
M tog Linus rum. Madde städade sitt igår.
Nu är det värsta borta o Madde o jag drar till hästen, igen.
M fick ett ryck o börjde sortera kläder. Byxor som inte gick att dra över höfterna fanns ett antal. Vet någon som ökat i vikt sedan förra året då han slutade snusa. Lite till Uff,  mkt till sopor. Skulle väl behöva göra en rensnig även jag. Skillnaden är att jag stryker o hänger mina kläder. M´s ligger i en hög inknölat i garderoben, då han stryker ett plagg i taget då han ska ha det.
Fick en påringning i dag igen som inte är så kul. Madde hade fulat sig igen o skrivit elaka kommentarer på en kille´s bilddagbok. Hon fick lova att gå in o radera den. O ett allvarligt snack åter igen.
Man gör inte så!!!
Kollade killens första sida o vad hittade vi där:

Trevligt skrivet? Jag förstår ju honom i o f s. Om han bara får elaka kommentarer från mina barn. Men är detta ok?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Nej det är absolut inte ok men med tanke på att M har skrivit att han är en cp unge komenterat ett kort som jag är med på med att jag är ett FETTO och skrivit Fuck your mom!!! så kan jag förstå varför han skrev så. OBS han har fått ta bort det från sin bilddagbok och är tillsagd att det inte ska hända igen.

2009-01-18 @ 16:55:18
Postat av: Anonym

Äsch det är väl såna ungar är. Så var man väl själv också i den åldern?! Fast då fanns inte bloggar o bilddagböcker o sånt utan man sa det mera direkt till varandra. Vilket var/är egentligen bäst?

2009-01-18 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0