Otrevlig!Jag?

Nej, man får nog inte vara otrevlig mot kunder.
Fast jag kan ju förstå om man får utbrott till slut om man bara får skit hela tiden.

Bli lite rädd själv, för visst var jag trött på folk när jag slutade som tågvärd.

Nu har jag ju åter fått erbjudande om dubbelkompetens.
Då vi inte längre kommer att köra fordonen till Nässjö, så är vi helt plötsligt för många förare.
Tågvärdar däremot är det som vanligt omsättning på.
Några ska plugga. Så istället för att joura så kan man få åka tågvärdsturer istället.

Men ska man kunna bli uppsgt pga detta?
Nja, jo kanske om man fått några chanser. Man kan inte ha dålig dag alltid.
Men visst är det sant att detta är ett kvinnoproblem. Klimakteriehäxor är värst. Bittra som attan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tro fan att man ska kunna bli uppsagd om manin inte sköter sitt jobb! På tok för mycket daltande som det är nu. Säger bara stackars arbetsgivare när det är facket som dikterar villkoren!

2009-01-08 @ 17:38:04
Postat av: Mangan

Facket var det nog ett tag sedan de hade något att säga till om!

2009-01-09 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0