Kryssning då?

Jo jag vill fortfarande åka. Har två par som gärna följer med. Det ena paret måste bara fixa barnvakt.
26, 27 el 28/1 är nog förslagen.
26e slutar jag 10.20, bussen går 11.20, Kan bli tajt. Går inte att hoppa på i Linköping då det är olika busslinjer.
M är ledig 28/1 men kan ta ledigt 27 oxå så det är det enklaste, för oss.

Jag vill sedan gärna inleda resan med sol o pool.

Sol, pool & bastu 1 timme
150:-/vuxen, 75:-/barn
Mån-tors utresa "2 betala för 1" dvs 150:-
- bastubad
- eget omklädningsskåp 
- lån av handduk
- bada fritt i poolen och bubbelpoolerna
- sitta i solstol i "solen" i 50 min
 Sedan denna:
Frans- och brynfärgning, 25 min 395:-/person
Följt av:
Ansiktsbehandling + make up, 50 min 625:-/person
Inleds med en uppfräschande ansiktsbehandling som följs av en lättare make up.

Mat 20.30, Buffé varianten.
Sedan PARTY!!!                                                   Relax & Spa - Hälsodrink i loungen

Frukost Buffé sent så man står sig länge på dagen.

Hot Chocolate-massage, 50 min 625:-/person
En skön och avslappnande helkroppsmassage med varm chokladolja, innehållande extrakt från kakaobönan. Efter behandlingen bjuder vi på choklad och färskpressad juice.




Paradise Relax & Spa
Aqua Spa
är spa-avdelningens egna lyxiga badavdelning i fören på däck 10. Där kan du njuta av en härlig utsikt från utomhusjacuzzin, inomhusjacuzzin eller varför inte från vilstolarna. Ta ett iskallt dopp i kallpoolen och värm dig efter det i varmpoolen eller i ångbastun. Finsk sauna finns i omklädningsrummen. Passa även på att titta in i Paradise Lounge, vår fina spa-bar, där du kan njuta av färskpressade juicer, champagne och goda drinkar.
Behandlingar: vi erbjuder allt från kurbad och traditionell massage till exotiska ansikts- och kroppsbehandlingar med frukt, choklad och champagne. För gäster med bokad behandling ingår inträdet till Aqua Spa 1 timme i samband med behandlingen.

Öppet: Utresa 18.00-21.00 (sista insläpp 20.00)
Återresa: 08.00-15.30 (sista insläpp 14.30)


Aqua Spa
Priser avresa fr o m 7/1
295:-/vuxen, 2 timmar. Förköpspris 260:-/vuxen mån-ons
I priset ingår lån av handduk, badrock och badtofflor. Tillgång till hela Paradise Aqua Spa med utom- och inomhusjacuzzi, kall- och varmbad, ångbastu och vanlig bastu. Baddräkt kan hyras för 20:- + depositionsavgift 100:-

Förhandsbokning av våra behandlingar rekommenderas. Kom gärna upp till Paradise Relax & Spa 10 minuter innan bokad tid, så hinner du byta om i lugn och ro.  Eventuell avbokning skall ske senast 2 timmar innan behandlingstiden börjar. Berusade gäster behandlas inte på Paradise Relax & Spa.

25 min 395:-
50 min 625:-
80 min 875:-

.Relax & Spa - 3 tjejer i bastun


Relax & Spa - Vy över Paradise Beach


Alltså Behandlingar för: 1 400kr, frivilligt så klart!
Resa inkl mat 400kr per person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0