Jour

Mycket riktigt blev det jour idag. 2 fordon som rullar, yippi!
Trevligt sällskap till att börja med. V.G var duktig o diskade termosar. Tog över o försökte få ihop en efter hon åkt till Kalmar. Hoppas att inte botten går ur.
D.A hade besök av pojvännen. En massa datasnack innan även de for hem.
Blev lugna gatan o man klättrar på väggarna.
Tog trasan o började, Microugnar, lister, väggar, Jalusier blev avtorkade.
Sedan tog orken slut. Nu passade jag på att skriva några rader så ska jag strax bege mig hemåt.
O. torkar golv runt mig o kanske borde jag hjälpa honom? Ett sista frest.

Imorgon 9.40, klargöra o växla ut. Det fordon som C.N kom in med 2 timmar tidigare som han själv ska ha igen. Hm... För att sedan joura då mitt eget med största sannolikhet är inställt.
Vänte tid till 18 då jag själv ska börja arbeta. Kul kul, tidning o godis kanske man ska ladda med.
Men denna eftermiddag har gått rätt så fort ändå. Det rör sig så mkt folk så det blir ju inte långtråkigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Bara två st? Jisses =S..

2009-01-11 @ 18:12:28
URL: http://linaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0