Fika?

Har nu slöat färdigt för idag.
Spanat på massor av semestersajter, har många ideér o lite tid.
Har haft ledigt två dagar nu. Varit o ridit båda dagarna. Igår satt t.o.m jag upp. Det är ju faktiskt Madde som rider mest annars. Igår klabbade det ju dock på så dant o blev ordentliga styltor så vi tog bara en kort sakta promenad. Så då passade jag på när Jasse inte var helt slutkörd när vi kom tillbaka.

Ska ta mig i kragen o sätta fart. M. hade föreslagit fika vid 14 idag, o jag kommenterade att jag gärna är på.

Hon slutade 14 o jag börjar 14.50. Borde hinnas med där mellan, om jag förbereder lite.

V.G hörde just av sig o ville oxå med. Undra om vi blir fler?


Ett party för tjejerna är oxå inplanerat. 24/1, har bara inte förankrat det hemma än. Jobbar till 11 den dagen o sedan börjar jag 12 dagen efter. Blir ju alltid mina jobbhelger då de som engarerar sig och arrangerar jobbat motsatt helg.
Så iväg med sig nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

24/1 hade varit kul men jag TROR jag har v-vik övl då, inte kollat nya turnyckeln men den är inte så mkt annorlunda från den förra. Har alltid jobbhelg med övl när dte händer nåt kul :(

2009-01-09 @ 13:24:16
URL: http://litenbulle.blogg.se/
Postat av: M

Det blev en hastig men kul stund, det får vi göra om utan stressen :) blev proppmätt av den där vaniljsemlan! Hehe medförde att det blev min svullodag idag!

Jättekul om du kommer den 24e :)

Kram

2009-01-09 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0