Bokat!

Nu äntligen tryckte vi på boka knappen. Har ju velat om skidresa fram o tillbaka. V6 kontra V8. Kortvecka kontra weekend.
Det blev weekend dvs tors- sön v 8.
Branäs apartment 65 kvm.


100 m till Gondolen, krypavstånd från afterski
Diskmaskin!!!
3200kr.
Även liftkort 4 dagar för barnen tors- sön, 3 för oss. tors-lör.
Blir städning på söndagen.
1300 för städning tyckte jag var väl häftigt, det kan jag göra själv, vet att jag kommer ha träningsvärk ändå.
Föreslog däremot att åka tidigare typ onsdag en bit på väg o besöka Gustavsvik. Vet inte om förslaget var så uppskattat.
Blev nog nedröstad direkt.
En i familjen vill avboka för att köpa en platt TV istället, så vi är inte riktigt eniga än.


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jasså, vem är det som inte vill åka till Gustavsvik? Vore mkt kul om ni kom till Örebro. Vi bor 5 min promenad från badet.

2009-01-04 @ 20:21:48
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Ok. Ja fast jag är likadan när det gäller att sitta o köra. Ska jag köra så vill jag göra det på en gång i ett streck så jag har det gjort o är framme nångång. Men självklart är ni välkomna om han skulle ändra sig.

2009-01-04 @ 23:01:05
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0