Är det någon som kan låna mig?

Lite tid. Denna och nästa vecka skulle behöva ett par x-tra timmar.
Bara det gör ju att jag inte kan somna.

Imorgon: Stallet på förmiddagen. Tänkte sedan ta pendeln till jobbet 12.28.
Jobbar 13-23 Landar då i Vimmerby.

Jobb tis 05-11.20 Hem pendeln 11.30, handla på hemväg som vanligt. Ridskola 15.30-17.30

Onsdag jobbar 4.50 -14.15. Madde åker med kompisen hem o fixar till hästen o jag kommer så fort jag kan dvs tidigast 15.30.

Torsdag LEDIIG!!!! Madde ska till Lasarettet i Motala 14.30. Har lovat henne en tripp till stan efter om hon sköter sina kort rätt denna vecka. Trillade ju in ett par presentkort i veckan som bränner i fickan.

Fredag: Stalltjänst på morgonen.
Jobbar 12-13 ngt??? till 11.20 Lördag. Här kommer värsta cirkusen.
Hemma tidigast 12. Ridning, fortast möjligt.  I sällskap av min högstadiekompis A.R, som är hemma på besök denna helg. Enda chansen att få träffa henne o förhoppningsvis hennes 5 månader gamla tjej. Hem o snabb ombyte/dusch o fixa till sig. Tar ca 40 min till Motala väl? Där jag ska vara kl 17!  Partytime!
Hade tänkt att strula till det genom att samåka med H.O via Linköping, men det finns inte en chans att få till det. Om jag ite kan ställa min bil i Mjölby o få skjuts in till Motala. Hm.. Lurigt. Får övertala H.O att stanna hos M.P även hon annars, så kan jag ju kör oss till Lp dagen efter. Grejjen är ju den att jag börjar jobba 12 på söndagen!
Jobbar till 10.20 på Måndag.
Sedan är det dags att koppla av

Kryssning på Tisdag!
Hemma sent Onsdag, sover nog hos mamma o pappa, då de hämtat barnen på eftermiddagen. Enklast så.
Vi är ju lediga även torsdagen båda två. Skjutsar barnen direkt till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0