Sömnbrist

Åkte vid 17.45 igår. Sena ner pga tidigare strul.
Någon hade blivit stående, någon hade åkt pass, någon fick åka taxi, inställt möte, fordon i Hf, så mycket vet jag, inte mer.
Förstår sedan inte att det ska vara så himla svårt att sova på nätterna.
Tv´n åkte ju givetvis på när man kom till hotellet. Vid 23.  Somnade väl 0030. Vaknade redan 01.30 igen. Nähä inte dags än. Sov till 03.30, vaknade igen, nähä klockan var en timma förlite. 03.48, kollade jag igen, tror dock att jag sov lite där mellan. 04.30 var det sedan dags. Hade beställt väckning av kollega! Tur att jag inte litade helt på dig E.G. Båda mobiltelefonerna däremot funkade.
Gick ner o fick varsinn frukostpåse. Drog igång tåget o kollade så att allt funkade. Käkade frukosten.
Iväg 05.50! Bytte tågvärd i Berga, fortsatte färden hemåt.
Blev lite fundersam var jag skulle göra av fordonet när jag kom till Lp o insåg att där redan stod två st. Lösningen kom snabbt tack o lov. Det ena skulle till VK. Det andra är inte trafikdugligt, så det ska väl stå där gissar jag.
Pratade men Å.A o H.O innan jag masade mig hemåt.
Ringde Cilla på hemväg o åtog mig att handla till UG ikväll.
Nu har jag en timma kvar innan Linus kommer, sömn det är vad jag behöver så det ska jag fixa nu.
Ytterligare en genomkammning av håret kanske. Det börjar bli slitet nu. Har nog luskammat fem gånger om dagen senaste dagarna. Kliar ju bara jag tänker tanken. Kanske skulle ha som M, rakad skalle. I alla fall i lustider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0