Dagens Metro

Så underbara artiklar. Javisst är jag en gnällspik, har aldrig påstått något annat heller. Skrattar även gott åt denna.

Några av kommentarerna på den förstnämnda är oxå klockrena:

Det är helt enkelt jävligt jobbigt med barn. Alla borde tänka lite på det innan de skaffa ett (eller ett till). Det finns ingen som tvingar folk att skaffa barn. . Jo, men alla hoppas väl o tror att det inte ska drabba en själv gissar jag.

Barn är söta etc. men håller med J(T) . Folk borde tänka sig för och ställa sig frågorna som: Kan jag erbjuda mitt barn ekonomiskt trygghet? --- Kan jag erbjuda mitt barn min tid? etc.
Dagens föräldrar är katastrofala
Instämmer däremot i denna. Ekonomisk trygghet när nog så viktigt, tro det eller ej. Jo, vi vände oxå på slantarna fram o tillbaka ett par gånger under barnens första levnads år. Det var tufft jag lovar. Har väl alltid gett tid däremot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0