Måste

Nä, nu måste jag ta mig i kragen o åka o handla. Får väl bära eller brista.
Har verkligen ingen ork i kroppen. Linus vill som vanligt inte följa med.
Matsäck till morgondagen var det + lite middag kanske?
Rätt tomt i kyl o frys, lagra lite så man kan göra ny matsedel på söndag.
Bara så himla tråkigt, nu har jag dragit på det hela veckan.
Kan ju knappast skylla på att jag väntade på lön heller. Bara ork.
Lönen var ju fel även denna månad, så jag bara väntar på smällen.
Jo, jag har satt undan o sparat allt jag fått för mycket.
Denna månad fick jag ut netto vad min man tjänar brutto.
Lite kul är det, men då har jag ju fått 15% förmycket alltså.
NU NU Nu, res på dig....

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Äsch kan dem inte bjussa på lönen när dem har gjort fel ;)

2008-10-24 @ 17:22:39
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0