Dansbutiken!

Så när jag kom hem däckade jag o sov 11-14, innan Madde kom hem o ringde på dörren. Hon hade nyckel i väskan men orkade inte ta upp den. Jag orkade ju knappt lyfta huvudet från kudden men det är ju en helt annan sak.
Blev inte ens bloggat igår, så trött var jag. Lagade mat på eftermiddagen.
Städade ur kylen lite. Äpplekakan o pajen jag bakade i torsdags var dags att kasta. Mjölken stod den 2a på. Undra på att Linus påstod att oboy´en blev tjock.
Var iväg o dansade. Mamma/barngruppen.

Fick inbjudan med oss hem som skulle spridas, så jag sprider den väl här.

Dansbutiken i Göteborg kommer till Åsboskolas gymnastiksal på Lördag 11-14!
Öppet för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0