Vitt

Ja det var ju fortfarande vitt ute när man vaknade. 100 olyckor i Skåne!
Kanske dags att lära sig att åka pendeltåg.
Funderar på det, denna vecka skulle det ju funka. Det var ju en av fördelarna när jag valde att byta jobb i Maj.
Vi skulle till o med kunna samordna på Måndag.
Pendeln går 7.58. Om barnen bara kommer iväg till skolan i skaplig tid, skulle jag kunna åka med M. Han brukar ju vilja komma iväg där omkring.
Slutar 17 pendeln går då 17.30 o M stänger 18.

Tisdagen däremot slutar ju jag 16. Inte kul att behöva vänta i Storstaden Boxholm från 17-18.15. Lr kan ju ta pendeln efter i o f s. Nej just det d kan lösa sig om A-L skjutsar Madde till Ridningen, kan de ju plocka upp mig vid 17.
Shit va bra, då är det bara att vara klara på morgonen som är problemet.
Buss skulle kunna funka 8.18, men kommer då 8 min för sent. Akademisk kvart?
Inte min grej riktigt. Men säkerheten går väl före?

Onsdagen är studiedag och ledigt. Lussebullsbak kanske?

Torsdag handla med mormor.

Fredag Sover i Kac. Börjar sent fredag slutar tidigt lördag.
Buss + tåg alternativet skulle kunna funka även där, kommer dock 5 min sent. Hm inte bra, kan ju i o f s förbereda med att fixa papper hemma. Nej, det passar inte alls hem på lördagen, glömde att vi bor på landet, det går inga bussar alls på lördagar. Bil en bit då? Får ändå vänta en timma på pendeln... suck. Lägg ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0