Vad säger personlighetstesten?

Gjorde nyss en personlighetstest.
Att jag är praktiskt lagd o inte gillar teoretiskt tjafs som inte leder någon vart, stämmer riktigt bra.
Karriärer som skulle kunna passa min typ:
Polis, militär, domare, chef, lärare eller säljare. Oj, så vitt skilda de var.
Föredrar att leva planerat och organiserat, nähä vilken nyhet.
Fattar beslut grundade på logik och objetivitet.

Denna test är baserade på Myers-Briggs/  Jungs typologi.
Har gjort flera av dessa tester i samband med jobbsökningar o skolor, så helt främmande för detta var jag ju inte.
Diskuterade en person i min närhet bara. Då detta dök upp. Skulle vilja se resultatet på denna persons test. Så vitt skilda vi skulle vara, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Och vems resultat skulle du vilja se? ;)

2008-11-13 @ 10:52:32
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0