Saknas

Någon mat blev det aldrig igår. Jag skottade till 18.45. Gick in o slog mig ner o pustade ut. M kom hem o satte sig bredvid o där satt vi båda två. Tillslut blev det dags att dra till dansen.,
Linus fick lov att äta pizzarester från gårdagen, tror inte han var så ledsen för detta.
När Madde o jag kom till dansen var där bara ett par till, så vi körde igenom en gång för att inte ha åkt i onödan.
Hem o spanade ytterliggare en gång på nya 90210. Såg det i fredags natt oxå.
Slocknade hos Madde. Vaknade vid 4.40 igen o kom på att jag skulle ha intyg från all utbildning jag har med mig idag.
Bara upp o leta. hittade nästan hälften....

Lokförarexaminationen
RC 3/6 Bangårdsutb(Fordonsförflyttare)
X2 Bangård
T44
T44 radio
RC radio
Ky- handledare

Var väl de som fanns.
Var 17 har jag gjort av resten?
Saknas gör alla
RC 2+3+4
mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0