Underbart mera..

Dagen har fortsatt i samma stil.
Planerad Y2a sen uppfrån N.  Växling i ilfart, tankning.
Iväg -8. Körde ikapp i Vib, hade lite flyt o bra tidtabell.
Var +3 in i Kalmar.
En av timmisarna som Tågvärd då min planerade behagade ha migrän dagen till ära.
Flöt på bra upp. Känsligaste tåget vi har, bara 8 min mellan det o sista X:et norr ut.
Växlade in, bytte ända. Då ballade axelväxeln ur. Jag testade att byta håll ett par gånger men gav upp.
Gick in o pratade med Å.A som skulle ha de. Hon fick testa, lyckades få till det. Lade tilbaka efter henne, innan jag for hemåt.
Handlade på Coop.
Nu ska jag sova ett par timmar. I morgon bitti ska jag ta reda på om jag ska åka till Nässjö lr inte. Vet att ett fordon gick dit i em. Men vet inte vad de skulle göra med det o om det blir klart till imorgon.
Insåg att jag börjar i s f i stall i N vid 15.
Så tar i s f 10.52 pendeln ist för X:et 10.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0