Spinner

Ja katten (Cody) på mitt öra spinner, så nu har jag snurrat runt i de obligatoriska 30 min. Barnen har ia f somnat denna gång. Värre är det med mig.
Spanar givetvis in läget i världen.
Vill absolut inte köra bil imorgon!
Så pendeln får det bli!
Frågan är väl bara om jag ska hinna till Bx 07.58 lr ta min egen bil till My till 8.28?
Lr Bussen 8.18 o ett senare tåg? Det återstår att se. Kommer ju hem fortast, nästan en timma tidigare om jag tar bilen en bit. Är det värt det?

Supermysigt med snö, men inte här och inte nu.
Jag var liksom inte klar med hösten. Löven fick bli kvar på gräsmattan o alla grejer är väl fortfarande ute. Vattenslangar o sånt. Ingen har ju orkat ta tag i sånt.
Trodde jag skulle orka tvätta min bil en dag, men nä det finns ingen kraft kvar.
Jag kommer inte utanför dörren.
Hösten suger verkligen musten ur en.
Så visst blir det bra så här med lite härlig snö. Sakerna som blev kvar ute kan man ju köpa nytt av.

Däremot hittade jag ett par stövlar från förra året på vinden förut. Putsade upp dem o de bliv helt klart godkända. Nya klackar/sulor under klackarna ska nog fixas bara. Så nu behöver jag inte leta sådana mer. Har ju letat men alla är förstora, dvs för vida i skaften alt för långa. Köpte på barnavdelningen på skopunkten till jobbet, för där ska det ju inte vara klack på stövlarna. Privat däremot vill jag ju gärnaha en liten klack, tack. Enda sättet för mig att komma upp mig lite här i världen.
En manlig kollega sa häromdagen, oj,är du såå liten.
Ja, jo, jag blev sån.
Alltså har du varit det hela tiden?
Äh, ja.
Insåg att vi nog bara jobbat ihop så länge jag har haft skor med klack. Dessutom sitter jag ju ner för det mesta.

Så om John Blund skulle kunna ta o komma nu så att jag får sova någon timma vore jag himla tacksam.

Att det ska va så svårt att somna. Inte ens säo hjälpte ju. Blir ju bara mer förrvirrad.

Jo, ngt tillägg har jag nog från GCtiden gissar jag. Frågan är vart?

Kommer givetvis att ta en diskussion i frågan med mina nyexaminerade Säolärare imorgon.




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag körde...tog typ 30 min längre än vad det brukar =/ får ångest över att tänka på att jag ska hem sen med!

2008-11-24 @ 06:48:57
URL: http://litenbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0