Simhallen

Kom till sist iväg till simhallen i fredags. Kl 15 så klart, inte 14 som var tänkt.
Badade en stund ihop med barnen. Sedan är det bästa med den nya hallen att den är så liten att man har överblick över hela. Så jag simmade 500 m, medan barnen lekte. Åkte rutchkanan en gång! Sedan blev det bubbelpoolen för min del. Fikade lite o så i bubblet igen.
Bastade en stund efter. Linus blev klar först så klart o väntade på oss, otåligt. Varma chips o sedan iväg till mamma & pappa. Jag fixade till mig inför kvällen. Emil kom och de åt. M Kom o plockade upp mig först sedan drog vi tvärs genom staden till Märtas mormor där vi plockade upp Lillebror & A-L & I. Pizza hämtades upp på vägen. 
Förfest hos en av fastrarna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0