resten av dagen

M kom hem redan vid 17 då han varit på möte idag. Passade på att gå o lägga mig. Sur som ättika som jag var. Laga mat tänkte jag då inte göra, när de bara bråkar hela tiden.
Somnade o sov till 18.30, lr försökte i a f. Vår operasångerska skrålade för full hals. Det skär i öronen, supernice att lyssna till. Får man inte sin vilja fram så gör man väl så lr?
Bara att stänga av o glömma.
For iväg på Dansen vid 18.50, kom nyss innan för dörren.
Undra om de har ätit något? Ska jag ställa frågan innan jag går o knyter mig? Vet ju att jag lär få gå upp igen annars om någon råkar vara hungrig om en timma.
Imorgon är M ledig. Jag börjar 12 jobbar till 20.

Fredag har jag en tur där jag åker pass till Nässjö för att hämta en Y2a. Nu vet inte jag om det finns något fordon att hämta, men så fort jag vet om jag ska åka, tänkte jag ställa frågan, om någon har lust med en fika?
Jag ska åka med X:et kl 13 men måste i så fall åka tidigare. Kanske vid 10? är då i N vid 10.50. Mat? Räkmacka?
Mezza mig o meddela den som har lust att hänga på o sprid budskapet till dem som kan vara intresserade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0