oj, vad ni ska få handla...

Om ni ska komma upp till 6600 kr per person i snitt.
Jag ska göra mitt bästa för att inte hjälpa till.
Lotten gav mig lillebror att köpa något till, för 200 kr.
M´s lott sa Mormors bror. Givetvis fixar jag båda, nej han behöver inte tänka ut det själv.
Barnen o även brorsbarnen är väl som vanligt de som får mest. Men inte så mycket inte.

På min önskelista står:
Nya grytor, hur tråkigt var inte det?
O absolut, en upplevelse, för 200 kr?
Fotmassage var ju inte så dum idé.
A-L fick min lott, ska genast meddela henne. Hihi.

Fick en liten julklapp igår. Ledighet!
Jag jobbar 22/12-23/12 kl 16-11 sedan ledig till kl 07 den 27/12. Ledig även nyårsafton.
Har dock lite oflyt att ha jour 08-16 1 Januari.

Kommentarer
Postat av: therese

Då kan du ju också komma och fira jul i mora.

2008-11-13 @ 13:47:30
URL: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: therese

va menar du med det????

2008-11-13 @ 14:20:16
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0