Nextopia

Ja ibland funderar man ju på vad som kommer härnäst. Lever man då i nextiopia?
Glömmer bort att leva här o nu. Nja lite ibland kanske. Skjuter gärna på saker, som den stora renoveringen, ska jag ju göra sen. Det beror ju dock på att jag ser den som helt meningslös just nu.
Bokar gärna en resa eller ett äventyr däremot för att ha något att se fram mot o spara till.
Nu har vi precis fått presentkortet hemskickat från Birka o Korvbrödsbagaren. En resa som behöver göras före 18/2.
Jag är ledig tis - tors v 5 så för mig är ju det ett bra alternativ. Någon som är på?
Hoppas att M kan fixa ledigt i tid så man kan boka bara.

Skidresa är vi ju oxå sugna på, men får nog hoppa det. Tiden finns inte igen... För då måste man ju igen sätta ner foten söka ledigt o hyra en stuga. Det har vi väldigt svårt med här. V 7 skulle kunna funka för mig med bara en dag att ta ledigt, barnen har ju dock lov v 8.
Lillebror med Fru drar till NY i Valborg, jag har pratat om mitt Rom i fem- sex år nu, bara att boka o åka väl? Inte ett dugg svårt. Men vi skjuter på det lite till...

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Rom är den bästa staden jag besökt. ÅK! :)



2008-11-20 @ 22:04:56
URL: http://annadrott.blogspot.com
Postat av: Ingela

ROM ?! Dricker man inte det?!

2008-11-21 @ 10:02:16
URL: http://www.nogg.se/pepparkaksgumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0