Nähä?!

Fastnade igen på detta. Annars är ju detta en bra idé.
Protesterna som kommit från män, säger, men jag lagar ju bilen o klipper gräs/häck o vänder trädgårdslandet.
Om det vore så skulle jag nog inte heller klaga.

Trädgårdsland avskaffades för 4-5 år sedan.
Bilarna är av nyare årsmodell ( 03 o 08) Inte mycket att laga på dem
Gräset klipps automatiskt, av Automower.
Ska jag ha några vinterdäck på min bil får jag nog börja med att beställa dem. Har fortfarande inte kommit tillskott med detta. Funderat ett par veckor nu o hoppats på att någon annan skulle ta tag i det.
Snöskottning, vaddå, snön smälter väl bort eller? Jo, det kan ta ett tag visst men den gör det.
Husrenovering, jag som är bromsklossen i det dramat. Vill inte. Barnen ska bli större först.
I stort behov av dörrar, både inne o ytterdörrar. Orka.
Trädgårdsarbete, löven blåser väl bort, eller?

"Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete"
Kämpar med detta, jag låter det vara tills jag inte orkar se skiten längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0