lll.lokförare

Har jag varit ett par dagar nu istället för bloggerska.
Våra superintensiva helger ger inte utrymma för mycket mer.

Jo, lite kroppkakor hos mor& far i lördags. Sedan var det jobb igen som gällde 15.30 -20.20.

Hem för att sova o så iväg igen. Jobbade från 10 på söndagen. Ett varv på vk först. Rast på det. Sedan följde lite växling. Innan det bar av till Kalmar för lite sömn på Stadshotellet. Blir inte många timmar. Kommer ner 22.20 o åker 5.50. På denna tid ska man ju gå till hotellet varva ner o fixa till sig för natten. Upp o se till att man kan visa sig bland fok dagen efter. Sedan ligger man ju gärna o funderar på om man ska vakna i tid när man ska upp så där tidigt. Tror jag fick ihop 2 timmars sömn!

Slutade skapligt igår. Konstaterade att Linus inte kan gå i trasiga skor längre, så vare sig han vill eller inte måste han ha nya. Så jag åkte över till Skäggetorp o köpte ett par. Hoppas dessa duger. Handlade lite på måfå. Bad ju dem hemma att mezza en nota, då de vet bäst som varit hemma hela helgen. Ingen nota kom så det blev lite så där. Behöver nog komplettera under veckan...
Sov en timma på eftermiddagen. Lagade mat.. lr ja mat o mat, frågade Linus vad han ville ha, då fick det bli blodpudding.
Något jag älskade förr, men inte kan med längre.
Åkte o dansade. Har ju missat massor av måndagar, så tyckte det var dags att lära sig de där enkla stegen nu.
Linus fick vara ensam hemma då M var tvungen att göra en inventering.

Har en betydligt bättre vecka nu, tack vare den intensiva helgen.
Ledig idag. Jobbar:
Ons 20.00- 23.00 sover i Hf 05.20-07.45
Samma tur torsdag oxå 20 till 07.45 fre.
Ledig helg på det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Japp det piggar upp lite med sms ;) D.A fixade kaffet så det var färdigt när jag kom! Snällt :) Har det gått bra?

2008-11-18 @ 12:41:35
URL: http://litenbulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja skrev svaren på DINA frågor i MIN gästbok, ha en bra dag!





/ Ingela

2008-11-18 @ 14:59:58
URL: http://www.nogg.se/pepparkaksgummna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0