Kan man,

Göra ingenting? För det var nog vad jag gjorde igår.
Orkade inte klä mig ens på hela dagen. M var snäll o tvättade min bil.
Ljuset blev aldrig tänt. Måste ta tag i detta nu.  
Madde o jag har just fixat cremé brylé. Så efterrätt fixad, men inte mat. Hade inget planerat tills idag o då går det trögt att få till något. Madde tyckte nudlar. Jag höll väl inte riktigt med där. Minestronesoppa- kanske inte heller.
Varma koppen. Tror hon letar lunch i fel forum(skåp).

Efterrätten är väl M´s favvis så det är allt det blir till farsdag. Ingen slips, inget rakvatten, inget man måste köpa.
Mamma o pappa far till Farfar, så vi firar inte med dem heller. Orkar inte åka dit. Pappa firar vi väl nästa lördag då det är födelsedag istället.

Julklappsdragning på G nu. Blir bara de vuxna vi drar lott. Barnen får väl ändå. Så stor köpkraft har de ju inte heller.
Ska sedan se till att skicka in beställningarna på jultidningarna. Tror att de flesta vi kan förvänta oss beställa, har beställt.
Ca 250 kr var i förtjänst tror jag det blev. Madde hade hoppats på att nå Nintendo DS, det gjorde hon inte. Fattades några hundra. Tror hon tar spel till detta nu ist o hoppas på att få konsolen i julklapp. Nu är ju de flesta slut i affärerna eftersom någon har lyckats stjäla  17000st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0