Iväg

Har fått iväg barnen till skolan. M till Åtvid på något möte, så han drog tidigt.
Ska nu ta mig en funderare o hoppas att H.K hör av sig.
Detta är en tjej jag alltså lärde känna tidigt 80-tal. Hennes föräldrar är de som lärt mig bugga, en gång i tiden.
Sedan dess har det blivit många olika kurser o varianter. Gissar att jag blandar steg o turer rätt friskt när jag dansar.
Dansade ju hela fredags kvällen. Det var lite trögstartat. När man kommer ut så där, spanar ju alla in vem som kan o vem som inte kan. Så gör nog även jag. Är ju rätt så kräsen även om jag försöker att inte nobba.
Gav ett par stycken karlar en chans. En dansade jag en hel dans med, fast jag for som en vante.
En annan vände jag direkt när vi kom på dansgolvet. Det fanns inte en chans att ta sig runt med honom.
Som väntat blev de andra av nere vid The Hub Caps o lyssnade o drack öl. Några tror jag hade rätt så tråkigt.
A-L o jag som dansar hade i a f kul.
Både Casanovas o Wahlströms är ju underbara att dansa till. De märkvärdiga killarna jag gått i skolan med är dock så tråkiga att de inte hälsar. Det är skillnad på Killarna i Wahlströms, som jag ju knappt känner, de vinkar o ler alltid. Visst har det blivit någon fest med några av dem. 25års skiva, väl? Någon mer gång på 26:an tror ja oxå.

Så nu har jag uppdaterat er lite sedan i fredag. Tvättmaskinen startad. Bara jag som ska bli lite renare oxå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0