Farsdag...

Gårdagen bjöd på en promenad i solsken. L o jag gick till kyrkogården o tände ett ljus på morfar o lillebrors grav.
Gick sedan hem o fikade.
Latade oss o bara myste på eftermiddagen. Spelade spel i sängen. Kollade på TV.
Är det inte så man ska ha det på farsdag?

Nu ska jag försöka komma iväg till M.T, en kompis från skoltiden igen. Denna gång en klasskompis till min kusin(Högstadiet), o även till L(Gymnasiet). Hade hoppats på att L. skulle följa med då de båda är sjukskrivna, men har inget hört av henne än.
Jobbar sedan 13.17- 09.18.
Har jag tur o är i tid imorgon, kan jag vinka till M på plattform. Det är väl förresten bäst att jag är i tid, då hans jobbarkompisar från Vimmerby o Hultsfred med största sannolikhet åker med mig upp. De ska på möte i Upplands Väsby. Medtag Hawaiiskjorta, stod det på inbjudan. 
Han dyker upp igen vid 12 på Onsdag. Jag börjar jobba 12.20. Jag har ju bytt tur för att få ihop livet hemma. Det är ju det viktigaste att inte barnen ska bli lidande o behöva gå upp mitt i natten. Jobbar till 20.20. Ledig på torsdag. Då ska vi en tripp till Motala Madde o jag. Hon ska vara på sjukhuset vid 13-tiden. Älskar lediga dagar....
Hoppas det går snabbt o lätt. Man har ju redan konstaterat att det inte är någon brist på tillväxthormon, men vill ändå hålla hennes växt under uppsikt. Om hon är liten, tja 130 cm ca. Lite litet för en 12åring kanske. 
Nu ska jag packa o dra.
 

Kommentarer
Postat av: therese

Hoppas det går bra på sjukan.Ja 130 är inte så långt pontus är 110 och jossan 104.och dom är ju bara 3 och 5 år.

2008-11-10 @ 09:02:43
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0