en längd

En gardinlängd har kommit upp.
Somnade ju om imorse, efter att de andra åkt. Nu har jag strykit dessa gardiner. Satt upp en o konstaterat att det inte ser klokt ut, Vad göra?
Vi har ju höjt gardinstången 15 cm sedan förra året. Vad händer då, jo gardinen blir för kort. Tada!
Dessutom har jag bara två paneler till köket. Resten då? Grå paneler. De i köket är svarta med vita hjärtan o silver/grå snöstjärnor o blad mönster. Så visst skulle det funka, det skär sig inte i a f.
Hade ju varit kul med lika hela vägen igen.
Var gör man sedan av alla blommor som står i fönstren nu? Ska ju få plats med 4 st ljusstakar.
Ska man orka putsa fönstren oxå kanske?
Bara att ta tag i det igen alltså.
Jobbar ju imorgon, så det behöver liksom bli klart nu.
DHL ringde för en stund sedan o ville komma med mina däck imorgon mellan 11-13. Precis då jag åker till jobbet.
De får lov att leverera till Bolaget ist.
Jobbar
13.13 fre - 11.13 lör
12.21 sön-08.49 mån
Ledig tisdag
13.13 ons- 9.18 tors
7.17 - 16.12 fre

Julbord med släkten lördag 6/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0