En helt vanlig dag

har förflutit.
Gick upp 3 i morse. Startade fordonet på jobbet 4,40. Fixade lite papper medan luften pumpades upp.
Växlade ut. Iväg i tid. Har hållt tiden hela dagen både ner o upp med en Y1a!
Gick o åt som tänkt på statt. Våfflor o wienerbröd till frukost, mums.
Lämnade in en ledighetsansökan till studiedagen 26/11.
 Kollade upp så att turerna den 12/11 var bytta.
M ska ju på konferens. Då måste ju jag ta ledigt eller ändra tur för att få ihop livet.  Det var ok. Istället för att jobba 7.17-16.20 12/11 så jobbar jag 12.20-20.20. Eftersom jag inte litar på att barnen tar sig till skolan själva, om jag drar 06.30. Hoppas att M kommer med tåget tidigare än 20.

Julbord med släkten bokat den 6/12 på Miskarp
Med jobbet 10/12 på Stångs
M ska bowla o äta med sitt jobb 23/11

Känns som om almanackan börjar bli fulltecknad.

Var förbi mormors svägerska efter kameran innan jag for hem. Blev en tour runt hela Linköping då hon bor på precis motsatta sidan. Jag åkte verkligen hela Y-ring runt hela stan.
Ögonen går i kors.
Kassler upptagen, då det stod på matsedeln för dagen.
Dans 19,30, undra om man orkar upp 3 imorgon igen då?
Måste vila ögonen 5 min, nu!
Behöver ju vara med på dansen en gång, då jag missat massor måndagar. Gör ju bara 8 eller 9 * 8, Borde väl gå att komma ihåg lr? Avslutet har jag inte varit med på, så bäst att släpa sig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0