38,4

I feber. Inte konstigt att man mått konstigt idag.
5 Fönster av 42 blev putsade.
 Ljusstakar o gardiner framåt i a f.
Yr i huvudet, tryck över bröstet, ont på vänster sida av magen långt ner mot ljumsken. Ligger med knäna uppdragna vid hakan o mår jätte illa. Ont i varenda led o muskel.
Lågt blodtryck i vanliga fall, kan detta påverka?
Buhu, vill inte bli sjuk igen. Har ju varit ledig två dagar nu, o så har jobbhelg. Tänk vad man kan ställa till det. Ska känna efter imorgon bitti o se hur det är då. Börjar ju inte förrens lunch.

Kommentarer
Postat av: Íngela

Krake...krya på dig...

2008-11-27 @ 23:26:30
Postat av: Anna

Låter som vi har åkt på samma skit, jag har sjukanmält mig och hoppas att det inte ställer till allt för mycket men jag känner att jag inte kommer vara till nån större hjälp för vare sig resenärer eller företaget den här helgen. Tyvärr!

2008-11-28 @ 08:05:43
URL: http://litenbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0