Lidköping

Y1 utbildning.
Vi hittade hit. Det tog nästan tre timmar att köra, med ett litet stopp på McD i Falköping.
Spanade lite vart vi skulle ta vägen på morgonen. Checkade in o tog sedan en promenad.
Måndagsmorgon hotellfrukost kl 07.00. Bil till "Jobbet". Introduktion.
Genomgång av Y1:an ute. Lite lättare denna vecka tror jag. Påminner mer om det jag är van vid.
Hoppas inte man tar för lätt på det nu då bara, Borde kanske läsa nu när vi har chansen o så sitter jag här o skriver istället.
Klargöringar o multning på eftermiddagen igår, kändes som om det gick galant. Det har ju jag mer vana av än de andra tjejerna. Hänga koppel o koppla luftslangar, hur svårt kan det va?
D.H från min KY kurs slutade för dagen, men skulle vara kvar. Han bjöd Å + mig på Öl när vi slutade för dagen vid 18 tiden. Bestämde att vi skulle gå ut o äta något då vi levt på Makaroner o korv på dagen. Hittade ett ställe som heter Italya. Mumsiga champinjoner i Vitlök o vitlöksbröd till blev det. Fortsatte sedan till Harry´s som låg i Bottenvåningen på Hotellet, så vi hade krypavstånd hem. Pratade skit på Å´s rum till 02. Lite sliten i morse alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0