Vasalopp

Bästa söndagen på året, Vasaloppssöndagen då man ligger i sängen o äter frukost o kollar in galningarna som ger sig ut 9 mil på skidor. Var väl med aktivt ner till gopshus, sen faller intresset lite. Såg någon gul jacka där vid Gopshusgården, kan det ha varit svärfar?
Ägnade sen en stund åt att svara på mejl. Någon som följer min blogg o antagligen undrade vart jag tagit vägen. Nu är jag tillbax.
Fick sen ett ryck o kom på att vi skulle åka till IKEA. De har haft sovrumsveckor ett tag nu o detta var sista dagen, att handla 12 månader räntefritt.
Madde hade kompis o de skulle med. Linus var hemma, han ville som vanligt inte åka någonstans.
For in till mamma o pappa o bytte bil med dem då de har dubbfriadäck o vi skulle ta släpet med oss.
De fick ta vår bil, de skulle ju till Farfar då han fyllde år.
Väl på Ikea provlåg vi x antalsängar innan vi hade bestämt oss. När vi väl bestämt oss kollade vi in tabellen vad som eg skulle passa vår längd och vikt. Vi hade valt precis så som det var tänkt.

SULTAN STRANDLIDEN
 

 
Min  


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Japp det var pappa i gul jacka. Larsa, hans mor & bror stod på samma sida lite längre bort också.

Hål på tarmarna? Det lät ajaj : /

Härligt med nya sängar och snyggt kan jag tänka mig. Var väl pappa som var lite vild på Eyetoy förresten ;)

2008-03-05 @ 17:12:57
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0