Söndagskväll

Mor o far kom förbi med vår bil lagom till vi burit in allt o skulle sätta igång. Så pappa o M. hjälptes åt. Mamma hjälpte barnen att städa upp på deras rum, jag har helt gett upp detta. Linus skulle få Mattias gamla säng o hans åkte till tippen ihop med min. Linus säng var trasig sedan vi köpte eyetoy o någon hoppade i den, placeringen av TV´n vid sängen var ju inte den bästa.
 Min vek sig benet på i torsdags, det var ju därför det blev lite akut just nu.
Jag fixade varmamackor till oss alla. Städade av lite mellan varven, under gamla sängarna. Pappa tog släpet med skräp o skulle åka till tippen åt oss.
Bäddade o kröp ner i en ny skön säng!

Lyxade till det med denna bäddmadrass.

SULTAN TIMAN
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0