Sol

Jo visst syns den till ibland. Fuskade ändå lite idag. Tog hjälp av solariet här hemma. Vet att jag inte borde sola då jag använder basiron o stioxyl, man ska vänta två veckor efter. Mina rör är så dåliga så jag tror inte det är någon risk att bränna sig. Grundar även med solbruntabletter, avskyr att vara blekfis.

Har luftat dammsugaren, plockat ur diskmaskinen o kört ett par maskiner tvätt oxå, så lite nytta har jag gjort idag.

Så har jag kört dansen till Move ett antal gånger. Fastnade inte för låten vid melodifestivalen alls men nu ett år efter, med den dansen till är den riktigt kul.

Packa åt barnen, duscha o torka av golvet är det som återstår. Vilken ända börjar man?
Så tråkigt alltihop, packa borde de göra själva.
Linus har beställt revbenspjäll till kvällen av mormor. Så idag har i a f inte han någon anledning att protestera.
Madde har väntat hela dagen på något att göra. Hon borde alltså bli glad att få åka. Detta återstår dock att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0