God morgon

Resan hem gick superbra igår. Flöt på smidigt som 17. Byttes av utav en Hallsbergstjej, hann att byta några ord.
Körde hemåt o var hemma vid 00.10. Vaknade vid 7 imorse.
Hjälpte till lite att väcka barn o få i dem frukost o på med kläder.

Trodde nästan de skulle bli hemma idag då jag fick ett mezz igår. Linus hade somnat redan vid 19 med huvudvärk, Madde hade kräkts o M. hade nackspärr. Imorse var de dock fit for fight igen alla tre.

Jag somnade om, vaknade precis nyss. Om 20 min kommer Linus från skolan. Så var den dagen över...
Nej då något ska jag väl hinna. Städa upp o kolla över tvätt, då jag ju jobbat o sovit hela helgen. Fixa någon mat till kvällen. Kanske hinna med en promenad med L. oxå.

Madde skulle ha kompis E. med hem. Ska bli kul att höra om hon är nöjd med sin säng. Hon fick en av våra loftsängar i fredags. Det är en  loftsäng med skrivbord under. Vi hade ju två omgångar ståendes på vinden då barnen tröttnat på dessa. Så vi plockade ihop de bästa bitarna o gav bort dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0