Ändring

Har just varit o dansat. Madde o alla de andra barnen var med för att vi skulle kunna öva mammabarndansen. Malins Moa övade min del i detta i f a jag inte kan. Vi är ett par stycken som har ersättare, i denna dans går det ju liksom inte att ta bort en person för då faller ju hela koreografin.
När Tracey i veckan skulle boka Folkets hus där vi varit o haft dansuppvisningar i 28 år (Jag har varit med sedan jag var 7 år) var lokalen redan bokad, snopet. Så vi fick antagligen lägga uppvisningen en vecka tidigare. Som det ser ut just nu. Funkade bättre för ljud o ljuskillarna på Soundforce då de nog hade någon artistturné veckan efter. Tracey åker till England veckan efter så för henne blir det oxå bättre. Bara att det för oss blir en vecka mindre att öva!!! som det gick idag kändes det som det skulle behövas ännu mer tid. 10 av eleverna i dansskolan ska på skolresa onsdagen 28/5, bla Madde, så de kommer att vara helt slut sista kvällen.

Som det lät nu skulle djurensdag vara veckan innan detta, det är så himla mycket i slutet av terminerna så jag förstår inte hur man ska hinna arbeta där emellan.
Hoppas på teori på hemma plan då. Inte övningsåkning.
Vet vad vi ska ha för ins på Y1 o han är från Västergötland, hoppas han kommer till oss så vi inte behöver åka dit.
Y2 utbildningen får vi här i stan... Radioblock o lite övning vad mer fattas?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vilket datum blev djurens dag då alltså?

2008-03-27 @ 16:31:33
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0