Värmepump

Än så länge idag har vi ätit frukost o suttit på pooldäck o planerat helgen 5-6/7, den enda helg som är kvar som vi kan åka husvagn.
Lutar nog åt Skara sommarland.
Trilskats lite med solfångaren som inte vill oxå.
Nu tror jag den ger varmvatten äntligen.
Ska nog få en värmepump av lillebror för att  testköra. Bra med ingengör på utvecklingsavdelning på IVT ibland.
Den ger visst 7kW. Kostnad, runt 50 000kr.
Nyss åkte lillebror vidare till M o skulle hämta någon hylla + skrivbord som annars skulle kastas.
han skulle sedan till mormor. Vi blir hemma då jag ska lämna ut en nyckel kl 16-17. Madde tjatar o vill göra något. Men orka. Jag ska bara gå ut o sätta mig i solen igen nu. Har slarvat bort många solminutrar vid datorn nu.
Lunch.
Färskpotatis o sill o skinka så klart.
Kvällen. Grillat. Givetvis.

Imorgon. Ev kolla in bilen lite närmare + skoshopping. Om man orkar åka in till Linköping.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0