Sovit på saken

Somnade om då jag ringt verkstaden.
Fick erbjudande om att komma in o ställa bilen i akutkö.
Om jag ställer den i kön på fredag, innanför grind före 22. Så komer jag före alla i kö som kommit under helgen, brukar tydligen  (givetvis) dyka upp många med problem efter helg.
Då kanske jag kan få bilen igen på tisdag. Kanske...
Jo, jag börjar ju 20 ikväll så in hinner jag ju. Tur att man har tre bilar, kanske borde fortsätta att ha det?
pendel hem imorgon o så plocka upp nästa bil hos mor & far.
Sen då? Få två bilar till peugeot? En från volvo o en från Stationen. Orka gå tillbaka o hämta nr två?
M. åka in o skjutsa mig 1 km inom stan? Buss?
Detta får vi lösa till torsdag. Jag jobbar ju 10ons-13 tors så då behöver jag ju inte den bilen. Finns ju ingen anledning att köra hem den igen i s f, väl? Den är ju i stort sett ur plockad.
Varför ska allt krångla till sig? Varför kan inte allt bara få flyta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0