Packning

Om man nu skulle ägna sig lite åt packning kanske. Ska packa åt barnen för att de ska vara på kalas hela dagen o sedan sova hos mor & far. Själv ska jag på kalas, släktträff. Lämna bilen på verkstad. Kick off.
Sova hos mor & far jag me. Jobba imorgon direkt där ifrån. Kommer hem på måndagmorgon.
Tänk igenom allt som kommer att behövas. Smink, tandborse mm. mobilladdare kan vara bra att ha oxå. Har jag en förmåga att glömma.
Alla jobbgrejer. Nycklar mm.
Måste fixa ytterligare någon för att kunna jobba.
Ont i magen jo, lite. Hur länge orkar man i detta tempo?

Nu drog Linus till en kompis, hörde honom berätta i telefon att han skulle på kalas kl 12 till någon han känner... Så då är han ju medveten om detta i a f. Så idag kanske jag slipper att släpa med honom ut genom dörren. Om jag har tur. Det kan ändra sig fort. Han gillar ju inte att åka bort.

Madde´s kompis ringde just. Hoppas de kan vara en annan dag i stället. Hon är ju hemma hela lovet sedan ju.

Nu måste jag sätta fart på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0