Motormässa

Imorgon är det Motormässa i Skänninge. Med nationaldagsfirande.
Madde ska vara med en kompis o vill ha skjuts dit vid 10-tiden så det blir väl att vi åker in tills dess.


Är det något öppet imorgon? Behöver nog handla skulle jag gissa. Har ju inte riktigt hunnit med det denna vecka.
Veckan som kommer har vi strulat til ordentligt o bytt turer. Så jag vet knappt vad jag ska göra o vart jag ska.
Jo blev att börja en halv timma tidiare o sluta 3 timmar tidigare på måndag.
Börja 5.25 på tisdag o torsdag. till 16.02. o så eftermiddags svängen  15-20 på onsdag.

oups nu sover de andra i sofforna.Dags att stänga ner o sova kanske.
Tror jag är uppdaterad om läget nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0