Minnet

Har jag haft alla fel som går att få än? Tror jag kommer att bli expert på dessa Y1:or o Y2:or.
I.J säger att hon aldrig varit med om vissa av felen. Idag fick vi dessutom lära oss att resetta bara 220/380 delen. Utan att bryta batteriet. Många varianter finns det. Ska bara lära mig att komma ihåg allt oxå.
Problemet är ju att mitt minne är fullt. Något måste raderas, ev kommer något annars att bli överskrivet.
Skulle ju lämnat tidrapporten för maj idag när vi åkte hem. Haha den låg kvar hemma så klart.
Får bli på onsdag.
Har varit hos Cilla o hämtat nyckeln till lokalen o ställt tillbaka termosar o kaffebryggaren nu som först.
Pratade pool så jag blev kvar ett bra tag. De är visst sugna.


Jag har nyckel utlämning i helgen som kommer. Samt avsyning av lokalen efter. GLÖM INTE DETTA!!!

Imorgon ska jag vara ledig.... hoppas det kan få vara lika fint som det varit nu när jag har jobbat.

Maddes sista ridlektion för terminen(16.15-17) o sedan picnic med Linus klass(18-).

Madde hade fått röntgentid på torsdag som jag måste ändra oxå, trodde det skulle vara kö o ta tid nu när det varit strejk. 
Alla proverna var ju ok, så detta kan nog vänta ett par dagar oxå. 
Hon ska röntga handen för att se tillväxtpotentialen, för att se om hon kan få bli lite större än mamman. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0