Gotland

Gårdagen började vid 10 tiden av att Madde väckte mig o ville ha skjuts till kompisen.
Trodde jag skulle vara tillbaka på en halvtimma så jag bad M. att fixa kaffe under tiden.
Letade oss till rätt hus, tog en liten stund då de just flyttat.
När jag ändå var bara 50 m från lillebror så passade jag på att stanna där o störa honom lite. Han skrapar huset inför målning. Familjen hans drog till Gotland samma morgon. Så han vill nog passa på att få lite gjort hemma.


Åkte åt "fel" håll, för att tanka, Q-star brukar ju ha erbjudande 6 juni, vilket de oxå hade. Jag hade för dagen valt renaulten oxå, den var ju i stort sätt tom i tanken då jag inte använt den på någon månad igen.
Min volvo var oxå tom där av val av bil... Är det inte så man gör? Kör tills bensinen tar slut o sen tar nästa bil?

Var hemma 1 och en halv timma senare. Hoppade i duschen o åt frukost.
Iväg till Skänninge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0