Vad vill ni veta?

Om onsdagen.

Barnen var hos Kusinerna. Så långt minns jag.
Sen måste jag nog fundera själv på vad osm hände. Dagarna börjar flyta ihop o se typ likadana ut ju.

Allvarligt.
Började med en sväng på Kalmar. Iväg 10.53 o tillbaka 17.33. Rast. Vidare mot Västervik.
Hotellet o chatta med gubben hemma en stund o sov sedan. Lite sex and the city, innan förstårs.
Upp 4.30. Iväg 05.40. Rast i Linköpng o sedan ytterligare en gång Västervik. Började trilla in visfestivalbesökare vid det här laget.
Slutade 13.10. Var förbi hos mor & far o tog in post o kollade blommorna o sånt.
Väl hemma landade jag ute på pooldäck en kort stund.

Madde var hos kompis, ringde L o undrade om hon inte kunde hämta Madde på hemväg då hon passerar. Hon visste inte vart det var så då skulle jag åka i a f. Så då gjorde vi tvärt om jag fick hämta hennes son på fritisklubben i Boxholm istället. Så han o jag tog en raggarsväng, förbi GC. Sedan ut o hämtade Madde.
Landade på pooldäck med en kopp kaffe o snackade skit ett par timmar sedan. Passade på att fixa naglarna under tiden vi satt där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0