Tuppen o ja

Vi var uppe, tuppen o ja kl sex.
Vad gör man på morgonen egentligen. Tycker ju jag går upp i tid, skulle ju åka 06.40. Sista minutrarna blir ändå stressiga. Smink, skulle inte tro att jag hann det idg heller - nej. Fick bli prickigkorv idag.

Parkerade 7.17, samma minut jag började. In o tog ut order.
Hittade en nästan lika stressad TV, som trodde han skulle ha jour, men skulle med mig ist.
När man väl bytt av är det ju gott om tid till avgång. 
Färsk bryggt kaffe, började bra. Sen har det fortsatt hela dagen. Bubblar kaffe ur öronen snart tror jag.
Super service på vissa Tågvärdar.
Sent möte gjorde oss sena, men vi jobbade på bra o var i tid til slutstation. Vär där bytte vi ände o skulle värma oss medhavd mat.
Trasig micro. Så än en gång fick det bli Mc D. Lyckades pricka när alla barnfamiljer åt, samtidigt som några byggjobbare väsnades som värst. 
slog oss sedan ner en stund i solen. Mer kaffe serverades...
Iväg i tid o höll det rätt så bra hela vägen. Hade bara tre motorer ett tag men löste det innan backen i Kisa. 
Fick hjälp vid inväxling. Så smidigt det flyter då! Tack!
Ställde av o tog en sväng in. Fick veta att killen som just hjälpt mig kör på fredag. 
Han hade sådan koll. Jag trodde jag hade överliggning någonstans fre- lör o slutade tidigt lör. Det var visst helt fel.

Jobbar 12.20-20.12 fre Kalmar.

15.29-20?? lör Västervik.
Om det finns fordon vill säga. Ser ju inte allt för lovande ut. Vi slapp ju ett par möten idag. En älg hade visst varit ivägen i helgen.
Jag har haft 4 bilar på spåret framför mig i dag vid olika tillfällen. De har ju hunnit över alltså, men det är så pass nära framför så man hinner få hjärtat i halsgropen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0