Poolläge

Igår var det poolläge som gällde hela dagen. Somnade till en stund, lyssnade på ljudbok o badade. En underbar dag alltså.
Vid 16 tiden var det dock dags att börja fundera på jobb.
Skulle ju börja 20.00. Kollade med TK så att det fanns fordon, visst gjorde det det! Tyvärr denna gång då jag hellre hade legat kvar där i solen.
Bestämde att jag skulle plocka upp en del grejer på vägen så gav mig av lite tidigare.
Trodde Biltema stängde 19 så började där, för att hinna gå i lugn o ro på Rusta efter, som oxå stängde 19.
Bara att Biltema ju stängde 20 så det hade jag ju hunnit efter, väl där var det ändå smidigare att springa in o handla det jag skulle där. En stickpropp till 380V o eltejp. Kanske ska få igång värmepumpen som står här snart...
Rusta då. Badmadrasser för 10 kr enligt annons, de var slut. Fick bli en 40 kronors + hårinpackning och schampoo.
In på Ikano en sväng. MQ var ju målet, klänningen var givetvis slut där. Hade nog inte trott annat i o f s, men hoppades ju.
Blev Cubus ist. Lite Weet hårborttagningscréme,nagellacksremover, badshorts till Linus, oups en bikini till mig kom visst med oxå.
Kollade lite på H&M men hittade inget roligt. Hade gärna gått en stund till på rean, men tiden rann iväg.

Jag gillar inte att man blandar alla reakläder.
Kollade på Barn avd bla, efter shorts till Linus. Är ju supersvårt att hitta när det hänger tre ställningar blandade kläder, blandade storlekar o jag har tidsnöd. Då struntar jag ju i det istället.

Iväg till Jobbet. Fick börja med att växla om fordonen så att det jag skulle ha kunde tankas o fekalietömmas.
Pratade bort en stund med psf. Tågvärden för natten dök upp.
Växlade ut o pratade bort en stund med Å.A.
Iväg o allt flöt på bra.
Svårt att somna, då det var varmare än vad jag var van vid. Visst gillar jag värme, men inte när jag ska sova.
Upp 4.45.
Fick igång allt! Överlycklig kan jag lova. Iväg i tid. Gick superbra. Till Kisa där vi hade möte, som var sent pga xtra växling.

Väl hemma blev jag avbytt vd plattform. Gick ner o pratade bort en stund med P-O som skulle åkt till Motala... o I.J som kom från Vk o hade ett varv kvar.
Åkte in mot stan för att leta reda på en bankomat som spottar ut Euro. Den var dock tom på Euro. Undra om de fyller på under dagen? Lr måste jag gå på banken? Var hittar jag närmsta annars? Vadstena vet jag det finns en. Vill inte åka dit just nu.
Hade ju hoppats på sol idag mé o kunna lägga sig på pooldäck ytterligare en dag o bara slappa. Verkar dock som om jag får ändra mina planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0