Morgondagen- arbetslöshet.

Allsången avklarad.
Funderingarna kommer inför morgondagen.
M har ju semester, trodde jag. Tills jag kom hem idag.
Han saknar personal imorgon + några dagar till.
Fritis är stängt o mor & far drog på semester.
Jaja, det löser sig nog det med.
Blir lång dag för Linus att vara ensam annars 9-19.
Madde skulle nog till kompis. Hoppas på lillebrors fru, att han kan få vara där.

Någon som nämnde abetslöshet?
Vill bara klargöra att någon sådan finns inte här i a f.
På mitt jobb jobbar vi häcken av oss, M. saknar personal titt som tätt tycker jag.
Det beror ju dock på brist i planeringen oftast + att han inte får anställa fler trots att ett huvud lätt skulle gå åt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0