ledig

Imorgon är vi alla lediga.
Vad gör man då?
Jag lånade ju ihop resväskor, så vi slapp att köpa för stunden.

Bara att min pryltokiga man vill ha en ny kamera. Så det blir väl kanske en sväng till Linköping ändå. 
Vi har en digitalkamera, ok inte en bra sådan jag vet.
 Den äter batteri. Jag tror dock att det är bättre att satsa på en bättre batteriladdare o laddningsbara batterier med högre mAh.
Jag tror ju inte riktigt på att Kameran är helt slut, på bara några år.
Jag måste inte ha det senaste för att ta semesterbilder i två veckor...

Sonen vill ha ny gitarr..

Jaha, det är väl bara att ge dem det de vill ha för jag fick ju ny bil o det lär jag ju få äta upp i evigheter nu.
Att man inte kan köpa en resa för 36 000kr
+ ny bil för 190 000kr
+ allt annat, går inte in.
De tror att man är gjord av pengar. Trodde vi skulle handla lite på resan oxå.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Jag aldrig nästan aldrig min digitalkamera längre. Mobilkameran fungerar nästan lika bra.

2008-07-16 @ 11:27:43
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0