Kl 19

I kväll kl 19:00 skriver vi kontrakt på Renaulten.
Så skönt. Bara en bil att byta bort på torsdag.

Nu tänkte jag ju på börja packningen av Husvagnen till på Fredag.
Jobbar ju till 15.20 o sedan drar vi direkt.
2 st husvagnsplatser är bokade bredvid varann, nära service hus o ingången till Skara sommarland 
Tyvärr är det ju nu så att just när jag skulle börja packa husvagnen, så skulle den visst tvättas utvändigt.
Så det blir väl till att ladda hallen med väskor o kassar så länge.

Tvättmaskin o diskmaskin startade.

Kvitto på service hittat.
Bilbesiktningsprotokoll fått på mejl.
Tror jag har fått till det mesta.
Ett kuvert att skicka sjukreseräkningar i bara, sen så.

Papper har en tendens att hamna på hög eller försvinna hos oss.
Är de borta så har jag slarvat bort dem. Finns de sen i en pärm el dyl så har M. satt dem där.  I a f enl honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0