Inställt

Nej inte mitt så klart. Utan det jag hade igår är idag inställt. Jag får minsann köra det jag ska som vanligt.
Vissa klarar sig undan bättre än andra om målet är att inte behöva köra tåg, utan att få fullt betalt men bli kvar hemma.

Husvagnen är nu utlånad.

2:a maskinen tvätt är strax klar. Barnen har nog packat för att bli kvar hos mormor i natt.
Blommorna har fått sig lite vatten.
Värsta skiten borta.
Lunchdags börjar det bli oxå. Våfflor kanske?
Lr först ska jag nog ringa mor ja o höra om hon har något bättre på G.
Hur mycket mat ska man sedan ha med sig. Börjar 16 är i Kalmar vid 20.30. åker igen 21. Alltså bara en halvtimmes rast.
Sedan i Vimmerby vid 23, hoppas d nu fixat post vid plattform så man slipper växla i natt.
Börjar 05.40. Till Berga o vänder o byter fordon (om d finns ngt där ja) för det är ju det omloppet som just nu är inställt. Hm.
Annars lär det ju bli Kalmar oxå i morgon bitti. Ska sluta 09.18. men kan alltså bli 11.30. Möte x-tra insatt 09.30 för oss som slutar på morgonen. alt möte ordinarie 12.00.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Japp, helt rätt. Det är Skänninge kyrka i min blogg. :D

2008-07-22 @ 13:43:39
URL: http://photobloggen.blogg.se/
Postat av: diana

Hej kikar in på min teamrunda.

Ha en bra dag och glöm inte att kolla in på Skvallerbitchen ;)

2008-07-22 @ 16:51:47
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0