Första dagen


Första dagen i Turkiet förra året ödslade vi tid på att Gå o klä på oss för att gå på välkomstträffen. Passade då på att äta lunch i Resturangen. Tror inte vi gör det denna gång. Ger ju inte så mycket.
Jo, förresten det gav: Vänskap o en supertrevlig vecka. För hade vi inte gått dit hade vi nog inte börjat prata med familjen från Gällivare.
Jag hörde ju V´s kommentar på bussen då de satt bakom oss:
- Mamma kan man hyra playstation i receptionen?
redan då sa jag åh, Linus en kille som du. Ni skulle nog kunna ha kul.
Det hade de sedan. Önskar att de hade haft möjlighet att åka med oss i år oxå.
Jag fick höra igår att vi nog har p- rabatt på Lapplandståget. Om tiden bara räckte till skulle jag så gärna vilja ta en tripp o hälsa på dem.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jag är lite sen med att läsa din blogg men det är alltid kul när du sänder en tanke till oss.

Hoppas verkligen vi kan ses nån gång igen!

2008-09-13 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0