Zombie

Ungefär så känner jag mig. Jobbade 20.30-05.00 Var hermma vid 6, Mattias var uppe då han skulle iväg redan 7.30 på något möte. Innebar att jag fick ställa alarmet på 7.40 för att se till att barnen kom till skolan. Skjutsade bort dem vid 7.55. Tidigt för att vara dem. De brukar komma i sista sekund jämt.
Hem till sängen. Somna vid 9 igen.Telefonen har ringt ett par gånger. Vill inte dra ur, då jag ju gärna vill veta OM DET SKULLE HÄNDA NÅGON NÅGONTING. När V. ringde lovade jag att återkomma. Har inte orkat än. Vid 14.20 ringde C. o undrade om Linus ville följa med på någon eftermiddags aktivitet. Så jag slog en signal till fritis o de fick skicka hem honom. Jag följde med Madde på ridningen.
Kom nyss där ifrån. Måste hitta på något att äta kanske. Sen blir det sova som gäller igen. Har idag fått ihop 6 timmar avbruten sömn. Hade sen tidigare 5 timmar totalt senaste 48 timmarna. Lite för dåligt. Mattias skulle bli sen.
Imorgon förmiddag blir det packning o röjning. Hämta barnen i skolan 12 o då vara klara att åka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-16 @ 23:00:25
Postat av: Anonym

2008-07-16 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0