Måndag

Jag kom ju då hem vid 6 imorse så idag har jag inte gjort många knop. Sov läänge.
Diskmaskinen var färdig när jag vaknade så den fick jag lov att tömma. Tvätten från igår var sorterad och vikt, tack. Men låg kvar i vardagsrummet. Så det har jag nu plockat in. 
Har pratat med psf, tog en tur imorgon så jag kunde flytta den fridagen tills när vi åker till Stöten o slipper då ta komp. någon som ville vara ledig blir glad hoppas jag. Jag blir mindre glad för jag börjar nu 5.24 imorgon. Inte direkt min favvo tid att börja. Då jag har en timmas restid till jobbet. Slutar 15.08. Men om jag ställer bilen vid avbytesplatsen o kommer iväg i tid. Så skulle Madde kunna hinna till ridningen. De börjar 16.15.
Nu säger Linus att han ska på Innebandy 16.30. Så kanske bäst att se till att han blir klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0